1290094460_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

En pysty varmaan yhden käden sormilla laskemaan, monesko blogi tämä on mun käytössä. Väliäkö tuolla. Jospa tätä saisi pidettyä pystyssä? Edes hetken. No joo.

Eli moi, mä olen Juuli, tai ihan miksi itse haluat kutsua. Mulla on ikää 14 vuotta ja synttärit on helmikuun 23. Kolmisen kuukautta vajaa 15, party. Mä asun Etelä-Suomessa, tarkemmin sanottuna Pohjois-Tuusulassa. Oon harvinaisen huono kertomaan itestäni mitään, mutta edes yritän, as u can see...
Harrastan ympäripyöreästi sanottuna showtanssia, fanfictionia, musiikkia ja fanityttöilyä. Tanssia neljättä vuotta, fanfictioniakin about neljättä vuotta. Musiikkia lähemmäs neljättätoista ja fanityttöilyä... En tiedä, tarpeeksi monetta, kuudes vuosi vois olla aika lähellä totuutta. Ja niin, mitä mä siis fanitan?
No Tokio Hotelia! Ja paljon. Tosi paljon. Tuota iiih-niin-ihanaa saksalaisyhtyettä on tullut kuunneltua vuosi jos toinenkin, kolme ja puoli vuotta voisi olla melko lähellä. Ja joo, kuuntelen kyllä paljon muutakin! Muutamana esimerkkinä pari lempparia eli Antti Tuisku, Adam Lambert, Lady Gaga, Sunrise Avenue, Stereophonics, The Baseballs... Ja lista jatkuu pitkään. Musiikki on lähellä sydäntä, jos jollekin vielä jäi epäselväksi.

Fanfiction on elämän toinen suola. Kirjoitan ja luen melko aktiivisesti, kyllä. Tai, ainakin luen, writing block päällä ties kuinka monetta kuukautta. Mutta eipä se mitään. Ficcien takiahan mä olen mm. istunut melkein 8 h putkeen paikallani. Kyllä, putkeen. Nousematta. Kuulostaa melko typerältä, mutta kannatti!
Mitä muuta mä vielä voisin itsestäni sanoa? Nippelitietoja, oyeh.

- Olen allerginen ärsyttäville tyypeille, mielipiteettömille, yhdyssanavirheille (ja aika monille muille typoille), kusipäille, valehtelulle, selkäänpuukotukselle, vittuilulle, aika monille ihmisille yleensä, ja niin, lähes kaikille hedelmille ja vihanneksille kypsentämättömänä, pähkinälle ja siitepölylle.
- Mulla on lukulasit. En kyllä ole kovin innostunut niiden käytöstä.
- Multa on turha kysyä a) mitä musiikkia vihaan, b) kuka on mun lempijäsen Tokio Hotelista, c) mitään typerää, koska en vastaa. Kahteen ensimmäiseen ei ole vastausta ja kolmas... No, niin.
- Mulla on ollut 11 eri hiusväriä.
- Ja mulla on siniset silmät.
- Todellinen musiikkifani: omistan noin 20 cd-levyä. Voi lol.
- Omistan myös 16 paria kenkiä ja 15 laukkua.
- Mulla oli iPhone, mutta kun mun vanha, kuolleeksi luultu Nokia heräsi henkiin, vaihdoin ensi tilassa takaisin kultaani. Eikä ole ikävä tota lagivaa paskaa.
- Naamassa kolme lävistystä - kulma, kieli ja huuli. Korvikset löytyy myös.
- Oon ollu 7 vuotta lapsikuorossa, lopetin viime keväänä, koska ei oikeen iskeny enää. Laulamista en silti lopeta.
- Olin viime kesänä kolme viikkoa kielikurssilla Etelä-Englannissa, Bournemouthissa. Vaikka oon halunnu Britteihin koko ikäni, se oli mun pienen elämäni paskin reissu, kaduttaa että lähdin.
- Kesällä 2009 olin kesäteatterissa näyttelijänä sivuosassa. Siinä se loma sitten menikin, huoh. Mutta se ei kaduta, ei yhtään!
- Oon ollu muistaakseni 15 keikalla koko ikäni aikana. Vaikka en tiedä, pitäiskö viimeisintä edes laskea. Asiat menikin vähän eri lailla kun oli suunniteltu. Ja oon ollu myös kahdessa nimmarijaossa. Tai oikeastaan kolmessa, mutta yksi kusi ennen kuin ehti alkaakaan.
- Mun paras kaveri on maailman ihanin! ♥
- Ja muutkin kaverit parhautta.

Kaikkia kiinnosti varmasti! :----D Mutta näin, joo. Katotaan, mitä keksin huomenna... Tai millon ikinä jaksan kirjottaa. See ya, love ya!

~ radiohysteria